Tinklinis marketingas ir palaikymas

Tinklinis marketingas ir palaikymas

Jolanta Puziene asmeninio augimo mokykla

Pradėdami tinklinį verslą norime iš karto pasiekti žvaigždes, dar tvirtai nestovėdami ant žemės. Norime į komandą pritraukti žmones, kurie yra verti 8, o patys esame verti tik 5. Žmonės, verti 8, nori savo aplinkoje tokių pačių arba žmonių, vertų 9 ar 10, štai tuomet, verti 5, ir nusimina bei ir nesupranta, kas nutiko bei kodėl. Štai čia ir prasideda, tinklinis marketingas,  asmenybės augimo mokykla, kurioje be palaikymo mums bus labai sunku.

 

Šiandien tikrai nebūčiau padariusi ir pasiekusi to, ką dabar turiu, be tinkamo palaikymo. Palaikymas, ypatingai šiame versle, yra lyg dirva kiekvienam augalui. Kodėl man jo reikėjo? Kad būčiau įvertinta, o mano pasiekimai pripažinti. Nepaisant to, kad tai yra ego žaidimas, bet tuo pačiu ir poreikis, kurio man reikėjo, o dėka mano sponsorės nuoširdumo, aš galėjau kartu su ja šokti šį palaikymo šokį per tikėjimą manimi.

 

Pirmaisiais metais ir dabar, palaikymas skiriasi kaip diena ir naktis. Tuomet man reikėjo, jog mane reklamuotų bei, kad surinktų komandą. Dabar prioritetai yra visiškai kitokie. Puikiai pamenu, kaip skubėdavau visiems padėti ir būti gera, nors dažnai to visai nereikėdavo, todėl su laiku aš pradėjau savęs klausti: “Ar tai, ką darau, yra tikrai naudinga man ir kitam?” Galiausiai, kuomet komanda išaugo į 60 žmonių ratą, teko išmokti sau pasakyti: “Stop” ir kitiems suteikti žalią šviesą. Todėl palaikymas ir tikėjimas, ypatingai pradedantiesiems, yra labai svarbus. Kartais mes netikime savimi, tačiau mumis tiki kiti, taip užaugame tvirtesni. Tikėjimas duoda rezultatus. Toks mano palaikymo “receptas”, kurį man įdiegė mano sponsorė.

Share on facebook
Share on linkedin
Scroll to Top