Atkaklumas ir tinklinis marketingas

Atkaklumas ir tinklinis marketingas

tinklinis marketingas ir atkaklumas

Tinklinis marketingas ir jo svarbiausias iššūkis – kontaktavimas su galimais klientais ar partneriais. Kontaktuoti tenka nuolat, tai tinklinį marketingą vystančių narių pagrindinis ir kasdieninis įgūdis. To nemokant, nariai ieško kitų būdų tai daryti arba apimti baimės visai nekontaktuoja su galimais nariais ir tikisi, kad be šio įgūdžio metams bėgant įvyks stebuklas ir kažkaip užaugs verslas. Taip, verslas (tinklinis marketingas) gali užaugti, gali įvykti stebuklas, tačiau su kitų pagalba, o ne su paties iniciatyva, tobulėjimu ar profesionalumu.

 

Puikiai prisimenu savo pirmąjį skambutį, kurio metu kviečiau susitikti. Vėlyvas ruduo, už lango lijo. Kiekvieną dieną darydavau bent po 5 skambučius žmonėms iš sąrašo, kurį turėjau kiekvieną dieną šalia. Po žvarbaus pasivaikščiojimo lauke su drauge ir vaikais, užsukome į bandelių kavinę sušilti bei išgerti arbatos. Staiga sulaukiau skambučio iš moters, kuriai buvau skambinusi prieš išeidama pasivaikščioti. Kadangi tai buvo ilgai lauktas skambutis, stovėdama lauke, nes kavinėje buvo didelis triukšmas, derinau susitikimą. Žinoma, galėjau nekreipti dėmesio ir perskambinti vėliau, tačiau vadovaujuosi principu “Čia ir dabar.”

 

Manote, skambutis praėjo sklandžiai, norint paaiškinti pašnekovei apie būsimo susitikimo tikslą bei tuo pačiu galvojant apie draugę bei vaikus už durų? Deja, ne. Nepaisant to, kad pokalbis vyko ne pačiomis geriausiomis aplinkybėmis, tačiau jis pažadino manyje slypintį liūtės instinktą padėti likimo draugei bei jos 3 metų berniukui, kenčiančiam nuo skausmingų pilvo skausmų, kuriuos įtakoja mažas auglys. Jaučiau atsakomybę:

 

  1. Suorganizuoti susitikimą;
  2. Paaiškinti apie produkto efektyvumą;
  3. Užsiminti apie verslo galimybę;
  4. Pratęsti pokalbį pagal susitarimą.

 

Tačiau labai dažnai nutinka, jog mes atiduodame atsakomybę baimei, kuri už mus jau būna priėmusi atsakomybę. Labai dažnai nežinome visos istorijos detalių, kurias pats pašnekovas nutyli, todėl pasidarome išvadas iš mažo kiekio informacijos. Todėl mes turime profesionaliai, atsakingai bei elegantiškai perduoti turimą informaciją, nes tinklinis marketingas – tai edukacijos ir informacijos, rekomendacijų verslas.

 

Nors žinojau, kad pravartu būtų susitikti kuo greičiau, tačiau susitikimas greitu metu neįvyko. Praėjus rudeniui bei atėjus žiemos viduriui, mes susitikome. Pasirodo, laukimas tyrimų bei operacijos, atitolino susitikimus, tačiau profesionaliai ir elegantiškai laukiau susitikimo akimirkos.

 

Susitikimo diena buvo šalta (termometras rodė -20 šalčio). Nors pašnekovė norėjo atšaukti susitikimą prieš pat jam įvykstant, tačiau paaiškinau, kad tai, ką ji sužinos, bus jai vertinga. Todėl susitikome tolimoje, mano manymu, Saulėtekio (Vilnius) rajono picerijoje. Nors dabar nepamenu, ką pasakiau, tačiau pašnekovei įsiminė mano pateikta informacija apie augalus, turinčius adaptogeninių (žolelės, padedančios kovoti su stresu, nerimu, nemiga, nutukimu, stiprina imunitetą ir pasižymi kitomis sveikatai naudingomis savybėmis) savybių.

 

Galiausiai ji tapo ne tik kliente, bet ir puikia partnere, tinklinis marketingas – pagrindinė gija.. Ne stebuklo dėka, o darbo, kurį investavau į partnerystę. Šiandien jos komandų našumas – apie 30 % viso mano verslo. Tai komandinis darbas, kuriame daug iššūkių, pakilimų ir kritimų. Tai pasekmė užsispyrimo, pokalbio žvarbiame ore bei noro padėti kitam, padedant sau ir išsaugant savo vertybes. Taip aš įveikiau baimę skambinti ir kviesti susitikti bei supratau, kad žingsnis po žingsnio, turint ateities viziją, tave nuves ten, kur atsidurti negalėtum, jeigu bijotum. Tinklinis marketingas tuo ir žavus bei ypatingas.

 

Share on facebook
Share on linkedin
Scroll to Top